Przegląd Nauk Ekonomicznych nr 31 / 2018

okładka PNE 32

Wydawnictwo Oddziału Łódzkiego PTE

Pobierz cały numer

Spis treści

Od redakcji

CZĘŚĆ 1: WYBRANE PROBLEMY Z ZAKRESU TEORII ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI I EKONOMII

Marcińczak Monika: Zadowolenie z pracy w świetle teorii X i teorii Y McGregora – studium przypadku

Karaś Jacek: Koncepcja harmonii w zarządzaniu przedsiębiorstwem – ewolucja i perspektywy

Skowroński Dominik: Myślenie projektowe a projektowanie organizacji

Pietrakiewicz Michał: Problemy zarządzania wolontariuszami na przykładzie Akademickich Mistrzostw Świata 2018 w Unihokeju

Szwajcar Joanna: Opcje menedżerskie w świetle teorii agencji

Piech Andrzej: Ograniczenia metod wykrywania earnings management

Mróz Maciej: Ekonomiczna rola państwa na rynkach wschodzących

Pawlaczek Monika: Fundusze unijne a rozwój regionalny w Polsce

CZĘŚĆ 2: WYBRANE PROBLEMY ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE ROZWOJU I WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I WSPÓŁPRACY PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH

Kurowska Aleksandra: Korzyści i ryzyka koopetycji w branży odzieżowej

Jabłońska Żaklina: Franczyza jako model biznesu kreujący markę (na przykładzie branży gastronomicznej w Polsce)

Sosnowski Piotr Cezary: Rola i obszary współpracy środowiskowej z dostawcami na rynku B2B

Drzazga Agnieszka: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich

Szymankiewicz Maria: Organizacje pozarządowe w sieci relacji

Czerkawska Bożena: Intencje przedsiębiorcze osób młodych – cechy wrodzone czy nabyte?

Kurowski Kamil: Bariery w tworzeniu inicjatyw klastrowych na przykładzie branży odzieżowej

CZĘŚĆ 3: WYBRANE PROBLEMY Z ZAKRESU MARKETINGU

Niemiec Piotr: E-opakowanie jako nośnik informacji o produkcie w e-handlu na przykładzie syntetycznego oleju silnikowego

Gwiaździński Emilian: Świadomość i postawy konsumentów wobec stosowania Artificial Intelligence w komunikacji marketingowej

Klimecka Gabriela: Wykorzystanie neuromarketingu w manipulowaniu opakowaniem produktów na przykładzie branży kosmetycznej