Przegląd Nauk Ekonomicznych nr 30 / 2018

okładka PNE 30

Wydawnictwo Oddziału Łódzkiego PTE

Pobierz cały numer

Spis treści

Pobierz poszczególne artykuły:

  1. Magdalena Gorzelany – Dziadkowiec, Paulina Haniebnik: Pozycja konkurencyjna a formułowanie strategii rozwoju na przykładzie przedsiębiorstw branży kosmetycznej
  2. Sylwia Rośniak: Ewolucja modelu liniowego do zamkniętej pętli w branży odzieżowej. Wyzwania circular fashion
  3. Paulina Kwiatkowska – Chylińska: Relacje podmiotów sektora kreatywnego w świetle teorii agencji
  4. Joanna Piorunowska – Kokoszko: Perspektywy rozwoju grup zakupowych w Polsce w sektorze MŚP
  5. Izabella Szudrowicz: Raport zintegrowany jako narzędzie budowania relacji w łańcuchu dostaw
  6. Piotr Niemiec, Jadwiga Biesaga-Słomczewska: Opakowanie jako nieosobisty kanał komunikowania klientowi atrybutów produktu, na przykładzie olejów silnikowych do samochodów osobowych i ciężarowych
  7. Maciej Woźniak: Benchmarking as a method to improve performance of support instruments for SMEs
  8. Zuzanna Firkowska – Jakobsze: Strategia gminy jako kluczowy czynnik sukcesu
  9. Aneta Żbik: Trwałość projektów unijnych
  10. Marta Paduszyńska: Tendencje w nakładaniu kar pieniężnych na banki przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie decyzji o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów
  11. Hanna Kądziołka-Sabanty: Czy zjawisko bezrobocia wśród osób 50+ jest nadal problemem aktualnym na polskim rynku pracy?