Wydawnictwo Oddziału Łódzkiego PTE
Pobierz cały numer
Spis treści
Pobierz poszczególne artykuły:
- Magdalena Gorzelany – Dziadkowiec, Paulina Haniebnik: Pozycja konkurencyjna a formułowanie strategii rozwoju na przykładzie przedsiębiorstw branży kosmetycznej
- Sylwia Rośniak: Ewolucja modelu liniowego do zamkniętej pętli w branży odzieżowej. Wyzwania circular fashion
- Paulina Kwiatkowska – Chylińska: Relacje podmiotów sektora kreatywnego w świetle teorii agencji
- Joanna Piorunowska – Kokoszko: Perspektywy rozwoju grup zakupowych w Polsce w sektorze MŚP
- Izabella Szudrowicz: Raport zintegrowany jako narzędzie budowania relacji w łańcuchu dostaw
- Piotr Niemiec, Jadwiga Biesaga-Słomczewska: Opakowanie jako nieosobisty kanał komunikowania klientowi atrybutów produktu, na przykładzie olejów silnikowych do samochodów osobowych i ciężarowych
- Maciej Woźniak: Benchmarking as a method to improve performance of support instruments for SMEs
- Zuzanna Firkowska – Jakobsze: Strategia gminy jako kluczowy czynnik sukcesu
- Aneta Żbik: Trwałość projektów unijnych
- Marta Paduszyńska: Tendencje w nakładaniu kar pieniężnych na banki przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie decyzji o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów
- Hanna Kądziołka-Sabanty: Czy zjawisko bezrobocia wśród osób 50+ jest nadal problemem aktualnym na polskim rynku pracy?