Wydawnictwo Oddziału Łódzkiego PTE
Pobierz cały numer
Spis treści
Od redakcji
CZĘŚĆ 1: WYBRANE PROBLEMY Z ZAKRESU TEORII ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI I EKONOMII
Marcińczak Monika: Zadowolenie z pracy w świetle teorii X i teorii Y McGregora – studium przypadku
Karaś Jacek: Koncepcja harmonii w zarządzaniu przedsiębiorstwem – ewolucja i perspektywy
Skowroński Dominik: Myślenie projektowe a projektowanie organizacji
Pietrakiewicz Michał: Problemy zarządzania wolontariuszami na przykładzie Akademickich Mistrzostw Świata 2018 w Unihokeju
Szwajcar Joanna: Opcje menedżerskie w świetle teorii agencji
Piech Andrzej: Ograniczenia metod wykrywania earnings management
Mróz Maciej: Ekonomiczna rola państwa na rynkach wschodzących
Pawlaczek Monika: Fundusze unijne a rozwój regionalny w Polsce
CZĘŚĆ 2: WYBRANE PROBLEMY ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE ROZWOJU I WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I WSPÓŁPRACY PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
Kurowska Aleksandra: Korzyści i ryzyka koopetycji w branży odzieżowej
Jabłońska Żaklina: Franczyza jako model biznesu kreujący markę (na przykładzie branży gastronomicznej w Polsce)
Sosnowski Piotr Cezary: Rola i obszary współpracy środowiskowej z dostawcami na rynku B2B
Drzazga Agnieszka: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich
Szymankiewicz Maria: Organizacje pozarządowe w sieci relacji
Czerkawska Bożena: Intencje przedsiębiorcze osób młodych – cechy wrodzone czy nabyte?
Kurowski Kamil: Bariery w tworzeniu inicjatyw klastrowych na przykładzie branży odzieżowej
CZĘŚĆ 3: WYBRANE PROBLEMY Z ZAKRESU MARKETINGU
Niemiec Piotr: E-opakowanie jako nośnik informacji o produkcie w e-handlu na przykładzie syntetycznego oleju silnikowego
Gwiaździński Emilian: Świadomość i postawy konsumentów wobec stosowania Artificial Intelligence w komunikacji marketingowej
Klimecka Gabriela: Wykorzystanie neuromarketingu w manipulowaniu opakowaniem produktów na przykładzie branży kosmetycznej