Spis treści
Pobierz poszczególne artykuły:
CZĘŚĆ 1: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE W PODMIOTACH SEKTORA PRYWATNEGO
Piotrowska Anna: Konkurencyjność przedsiębiorstw – główne aspekty i uwarunkowania
Ptasińska Edyta: Identyfikacja głównych obszarów kreowania wartości dla klienta
Medowski Michał: Model wzrostu marek Sharpa a zarządzanie portfelem marek – uwarunkowania teoretyczne i kierunki badań
Sarna Nikodem: Model Programmatic Buying a efektywność i skuteczność reklamy internetowej
Jędrzejczak Ryszard: Działalność inwestycyjna małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2010 – 2016
Adamski Marek: Kreatywność jako źródło zachowań przedsiębiorczych
Adamek Rafał: Praktyczne trudności w interpretacji zachowań mobbingowych przez organy ścigania z wykorzystaniem taksonomii H. Leymanna
Hetig Ewelina: Wyzwania dla ZZL – pokolenie Y i Z na rynku pracy
CZĘŚĆ 2: UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA SEKTORA PUBLICZNEGO W POLSCE
Gasiński Tomasz: Wpływ wdrożenia ustaw pakietu paliwowego i pakietu energetycznego na zwiększenie dochodów budżetu państwa w latach 2016-2017
Szkudlarek Patrycja: Regionalna polityka wsparcia finansowego innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie RSI LORIS 2030
Dutkiewicz Mateusz: Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny
Wrześniewska-Szymańska Agata: Apetyt na ryzyko w kontekście realizacji inwestycji gminnych – studium przypadku