Przegląd Nauk Ekonomicznych nr 32 / 2019

okładka PNE 32

Pobierz cały numer

Spis treści

Pobierz poszczególne artykuły:

CZĘŚĆ 1: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE W PODMIOTACH SEKTORA PRYWATNEGO

Piotrowska Anna: Konkurencyjność przedsiębiorstw – główne aspekty i uwarunkowania

Ptasińska Edyta: Identyfikacja głównych obszarów kreowania wartości dla klienta

Medowski Michał: Model wzrostu marek Sharpa a zarządzanie portfelem marek – uwarunkowania teoretyczne i kierunki badań

Sarna Nikodem: Model Programmatic Buying a efektywność i skuteczność reklamy internetowej

Jędrzejczak Ryszard: Działalność inwestycyjna małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2010 – 2016

Adamski Marek: Kreatywność jako źródło zachowań przedsiębiorczych

Adamek Rafał: Praktyczne trudności w interpretacji zachowań mobbingowych przez organy ścigania z wykorzystaniem taksonomii H. Leymanna

Hetig Ewelina: Wyzwania dla ZZL – pokolenie Y i Z na rynku pracy

CZĘŚĆ 2: UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA SEKTORA PUBLICZNEGO W POLSCE

Gasiński Tomasz: Wpływ wdrożenia ustaw pakietu paliwowego i pakietu energetycznego na zwiększenie dochodów budżetu państwa w latach 2016-2017

Szkudlarek Patrycja: Regionalna polityka wsparcia finansowego innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie RSI LORIS 2030

Dutkiewicz Mateusz: Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny

Wrześniewska-Szymańska Agata: Apetyt na ryzyko w kontekście realizacji inwestycji gminnych – studium przypadku