XV KONFERENCJA NAUKOWA
MASEP 2024
Pomiar i ocena zjawisk społecznych i ekonomicznych
Measurement and Assessment of Social and Economic Phenomena
Łódź, 27.11.2024 – 29.11.2024
Katedra Statystyki Ekonomicznej i Społecznej UŁ
Instytut Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju PŁ
Szanowni Państwo,
W dniach 27 listopada – 29 listopada odbywa się w Łodzi XV Jubileuszowa Konferencja Naukowa MASEP 2024 – Pomiar i ocena zjawisk ekonomicznych i społecznych.
Organizatorem konferencji jest Katedra Statystyki Ekonomicznej i Społecznej UŁ we współpracy z Instytutem Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju PŁ.
Tematyka tegorocznej konferencji koncentruje się na następujących zagadnieniach:
(1) Kraje europejskie wobec kryzysu gospodarczego i społecznego,
(2) Zrównoważony rozwój,
(3) Innowacyjność,
(4) Sztuczna inteligencja (AI),
(5) Rynek pracy i warunki pracy,
(6) Starzenie się ludności,
(7) Gospodarka żywnościowa,
(8) Zarządzanie i administracja badaniami (RMA).
Gościem specjalnym tegorocznej konferencji MASEP 2024 jest
prof. dr hab. Grzegorz W. Kołodko,
który wygłosi wykład pt. „Zmiany geopolityczne i ich implikacje dla rozwoju gospodarczego”.
Rejestracja na konferencję zakończy się 30 października 2024. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym linkiem.
Skrócona agenda konferencji MASEP 2024:
27.11.2024 – uroczyste otwarcie konferencji oraz obrady konferencyjne w tym sesje plenarne i debata z udziałem przedstawicieli, nauki, biznesu oraz instytucji publicznych
28.11.2024 – obrady konferencyjne – sesje tematyczne oraz sesje plakatowe w języku polskim i angielskim
29.11.2024 – warsztaty szkoleniowe tylko dla wcześniej zarejestrowanych uczestników
Szczegółowe informacje na temat Konferencji znajdują się na stronie internetowej www.uni.lodz.pl/masep.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym wydarzeniu naukowym.
dr hab. Elżbieta Roszko-Wójtowicz, prof. UŁ
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego
dr hab. Maria M. Grzelak, prof. UŁ
Kierownik Katedry Statystyki Ekonomicznej i Społecznej UŁ
dr hab. Małgorzata Koszewska, prof. PŁ
Dyrektor Instytutu Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju PŁ